head-top-bg

tala fou

O oloa gaosia o le magnesium oxide e masani ona faʻaaoga mo le faʻaleleia o le eleele ma faʻalauteleina le ola o mea toto. O le aʻafiaga o le magnesium i fualaʻau e tutusa ma le vaitamini i le tino o le tagata. Magnesium o le autu vaega o le autu fausaga o laʻau chlorophyll, lea e mafai ona faʻalauteleina ai le photosynthesis o faʻatoʻaga, faʻalauteleina le faʻamaʻi teteʻeina o faʻatoʻaga, ma faʻalauteleina le mitiia o le phosphorus.

Magnesium oxide fertilizer

O le magnesium oxide granulated fetilaisa o loʻo iai isi elemeni e faʻaopoopo i le magnesium. Afai o loʻo i ai se matuia tele o le magnesium i le palapala, o le a le tumu le fualaʻau, o lea magnesium fetilaisa (MgO) o se taua fetilaisa mo faʻatoʻaga, vao, ma vao.

Magnesium oxide fertilizer1

Malamalama susunuina magnesium granulate fetilaisa mafai ona faʻaaogaina toatasi pe fefiloi ma isi faʻatasi fetilaisa. O ona autu uiga o le solubility lelei, lemu tatalaina, faigofie mitiia ma maualuga faʻaaogaina fua faatatau. E ala ile suiga ile eleele, e iai lona aafiaga tulaga ese ile laueleele lafulemu, laufanua lafulemu ma faʻateleina le fua.
O le Lemandou's Magnesium Oxide (MgO) e faʻamamaina ma liusuavai i le taimi lava e uma ai ona faʻaopopo le vai, ma o le teuina mo se taimi umi e le aʻafia ai le faʻateʻaina. E masani ona faʻaaogaina i faʻatoʻaga, lafumanu ma vao. O le a aumaia le lumanaʻi, atinaʻe, tamaoaiga ma le matagofie i nei pisinisi!


Taimi lafoina: Ian-15-2021